Όροι και Προϋποθέσεις Υπηρεσίας Premium Experience

Επωνυμία Εταιρείας: vidaXL International B.V.
Διεύθυνση: Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo, Ολλανδία
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο:webservice@vidaxl.gr
Ιστότοπος : www.vidaxl.gr
Καλυπτόμενη Υπηρεσία: Έγκαιρη αποστολή της παραγγελίας σας και προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση πελατών
Ημερομηνία Αγοράς: Ανατρέξτε στο τιμολόγιο
Τιμή Εγγύησης: 2.99 EUR
Διάρκεια Υπηρεσίας:
  • Προτεραιότητα αποστολής: από την ημέρα συνδρομής κατά την υποβολή της παραγγελίας έως την ολοκλήρωση της αποστολής
  • Προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση πελατών: έως τη λήξη της νόμιμης εγγύησης του προϊόντος
Αντικείμενο της Υπηρεσίας:
Η υπηρεσία αυτή προσφέρεται από την vidaXL ως συμπληρωματική προς τις νόμιμες εγγυήσεις που προβλέπονται από το ελληνικό δίκαιο. Παρέχει προτεραιότητα στην επεξεργασία και αποστολή των παραγγελιών (εντός 1 εργάσιμης ημέρας από την ημερομηνία παραγγελίας), καθώς και προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση αιτημάτων που υποβάλλονται στην εξυπηρέτηση πελατών.

 

Όροι Υλοποίησης:

1. Παροχές Υπηρεσίας :

1.1 Προτεραιότητα στην επεξεργασία και αποστολή παραγγελίας:

    1.1.1. Η παραγγελία σας θα λάβει προτεραιότητα επεξεργασίας από την ομάδα μας.

    1.1.2. Θα τοποθετηθεί πρώτη στη σειρά, ώστε να προωθηθεί στον μεταφορέα το συντομότερο δυνατό. Η υπηρεσία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε περιόδους υψηλής ζήτησης ή καθυστερήσεων.

1.2 Μη τήρηση της εγγύησης αποστολής:

    1.2.1. Αν δεν τηρήσουμε τη δέσμευσή μας για την αποστολή εντός 1 εργάσιμης ημέρας, θα λάβετε αποζημίωση 150 % της τιμής της υπηρεσίας, με τη μορφή εκπτωτικού κουπονιού.

    1.2.2. Σε παραγγελίες με πολλά προϊόντα, η αποζημίωση θα υπολογίζεται αναλογικά για τα προϊόντα που δεν αποστάλθηκαν εγκαίρως.

1.3 Προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση πελατών :

1.3.1. Αιτήματα που υποβάλλονται στην εξυπηρέτηση πελατών [XX] θα αντιμετωπίζονται με προτεραιότητα, εντός 12 ωρών, εφόσον:

  • η επικοινωνία γίνεται από το ίδιο email με αυτό της παραγγελίας,
  • το μήνυμα περιέχει ξεκάθαρα τον αριθμό παραγγελίας.

1.3.2. Αν δεν δοθεί αριθμός παραγγελίας ή χρησιμοποιηθεί άλλο email, θα εφαρμόζεται η τυπική προθεσμία απάντησης 24 ωρών για το αρχικό αίτημα.

2. Εξαιρέσεις :

2.1 Η υπηρεσία δεν καλύπτει τα ίδια τα προϊόντα (επισκευή, αντικατάσταση, επιστροφή χρημάτων), αλλά αφορά μόνο τις παρεχόμενες υπηρεσίες που αναφέρονται παραπάνω.

3. Τιμή :

3.1. Η τιμή της υπηρεσίας Premium Experience είναι 2.99 EUR ανά παραγγελία.

4. Διάρκεια Υπηρεσίας :

4.1. Η προτεραιότητα αποστολής ισχύει από την ημερομηνία παραγγελίας μέχρι την πλήρη παραλαβή των προϊόντων ή μέχρι την έκδοση κουπονιού λόγω μη συμμόρφωσης.

4.2. Η προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση ισχύει μέχρι τη λήξη της νόμιμης εγγύησης του προϊόντος.

5. Δικαίωμα Υπαναχώρησης και Premium Υπηρεσίες :

5.1. Οι καταναλωτές στην Ελλάδα έχουν δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την αγορά, σύμφωνα με τον Νόμο 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.

5.2. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από ολόκληρη την παραγγελία, επιστρέφεται και η τιμή της Premium υπηρεσίας, εφόσον δεν έχει ξεκινήσει η αποστολή των προϊόντων.

6. Υπενθύμιση Νομίμων Εγγυήσεων :

6.1. Η Premium Experience δεν επηρεάζει τις νόμιμες εγγυήσεις που προβλέπονται από την ελληνική νομοθεσία.

6.2. Νομική Εγγύηση (Ελληνική Νομοθεσία περί Προστασίας των Καταναλωτών):

    6.2.1. Οι καταναλωτές έχουν δικαίωμα να διεκδικήσουν ελαττώματα εντός δύο ετών από την παράδοση.

    6.2.2. Κατά το πρώτο έτος μετά την παράδοση, τα ελαττώματα τεκμαίρεται ότι υπήρχαν κατά τη στιγμή της παράδοσης, εκτός εάν ο πωλητής μπορεί να αποδείξει το αντίθετο.

    6.2.3. Οι καταναλωτές μπορούν να ζητήσουν επισκευή ή αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων. Εάν αυτές οι λύσεις δεν είναι δυνατές ή εύλογες, μπορούν να ζητήσουν μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης.

6.3 Εγγύηση Κρυφών Ελαττωμάτων : Οι καταναλωτές μπορούν να αξιώσουν για κρυμμένα ελαττώματα εντός της νόμιμης περιόδου, με το δικαίωμα να ακυρώσουν την πώληση ή να ζητήσουν μείωση της τιμής πώλησης.

Συμπληρωματικές Πληροφορίες

Η υπηρεσία είναι έγκυρη μόνο για παραδόσεις στην Ελλάδα και διέπεται από το ελληνικό δίκαιο.

Σε περίπτωση διαφωνίας που δεν μπορεί να επιλυθεί φιλικά, αρμόδια είναι τα ελληνικά δικαστήρια.