Έχουμε διαφορετικούς όρους και προϋποθέσεις για τους καταναλωτές και τους επιχειρηματικούς πελάτες. Δείτε τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις που ισχύουν για εσάς παρακάτω:

Όροι και Προϋποθέσεις για Καταναλωτές

ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ: 2020-06-01

Αυτοί οι όροι και οι προϋποθέσεις ισχύουν για την χρήση της ιστοσελίδας www.vidaXL.gr, η οποία λειτουργεί από τηνvidaXL International B.V. (“εμείς”, “μας” or “εμάς" ανάλογα με το τι επιτρέπει το περιεχόμενο του κειμένου).

Αποδέχεστε ότι η χρήση αυτού του δικτυακού τόπου, καθώς και τυχόν συναλλαγές που γίνονται μέσω της ιστοσελίδας, υπόκειται στους παρόντες όρους και προϋποθέσεις (“Όροι”). Σας συμβουλεύουμε να διαβάσετε προσεκτικά και σχολαστικά τους όρους αυτούς και να εκτυπώσετε ένα αντίγραφο για μελλοντική αναφορά. Με την περιήγηση, τη χρήση, την εγγραφή ή με την ολοκλήρωση κάθε συναλλαγής μέσω της ιστοσελίδας μας, μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και συμφωνείτε με αυτούς τους Όρους. Αν δεν το κάνετε, δεν πρέπει να χρησιμοποιήσετε αυτή την ιστοσελίδα.

Όταν κάνετε μια παραγγελία στην ιστοσελίδα, θα σας ζητηθεί να δώσετε προσωπικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων (χωρίς περιορισμό) το πλήρες όνομα, τη διεύθυνση, τον ταχυδρομικό κώδικα, την τρέχουσα κατοικία και το e-mail σας. Τα προσωπικά σας στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν σύμφωνα με τους όρους της Πολιτική Απορρήτου μας. Συμφωνώντας σε αυτούς τους Όρους, μπορείτε επίσης να επιβεβαιώσετε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και ότι συμφωνείτε με τους όρους της Πολιτικής Απορρήτου μας.

Περιεχόμενα:

Άρθρο 1 – Διαθεσιμότητα υπηρεσίας 

Άρθρο 2 – Πληροφορίες για εμάς

Άρθρο 3 – Αλλαγές στην ιστοσελίδα

Άρθρο 4 – Διαδικασία παραγγελίας

Άρθρο 5 – Επιβεβαίωση της παραγγελίας σας

Άρθρο 6 – Πληρωμή

Άρθρο 7 – Ασφάλεια

Άρθρο 8 – Παράδοση

Άρθρο 9 – Ακρίβεια του περιεχομένου

Άρθρο 10 – Επιστροφές, ακυρώσεις και αντικαταστάσεις

Άρθρο 11 – Επιστροφές χρημάτων

Άρθρο 12 – Εγγύηση

Άρθρο 13 – Διαδικασία Καταγγελιών

Άρθρο 14 – Κυριότητα των δικαιωμάτων

Άρθρο 15 – Ευθύνη

Άρθρο 16 – Άλλοι σημαντικοί όροι

Άρθρο 17 – Επικοινωνήστε μαζί μας

Άρθρο 1 – Διαθεσιμότητα υπηρεσίας

Τοποθετώντας μια παραγγελία μέσω του ιστοτόπου μας, εγγυάστε ότι έχετε τη νομική ικανότητα να συνάπτετε δεσμευτικές συμβάσεις και ότι είστε τουλάχιστον 18 ετών.

Άρθρο 2 – Πληροφορίες για εμάς

Λειτουργείται από: vidaXL International B.V. Συναλλαγές υπό την ονομασία: vidaXL.gr

Διεύθυνση γραφείων:

Mary Kingsleystraat 1 

5928 SK Venlo

The Netherlands

E-mail address:

webservice@vidaxl.gr

Αριθμός εγγραφής: 52876861

ΑΦΜ: NL850643545B01

Άρθρο 3 – Αλλαγές στην ιστοσελίδα

Διατηρούμε το δικαίωμα να κάνουμε αλλαγές σε αυτούς τους Όρους κατά διαστήματα. Όλες οι αλλαγές θα τεθούν σε ισχύ από τη στιγμή που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και θα ισχύουν για όλες τις συμβάσεις για την προμήθεια προϊόντων από την εν λόγω ημερομηνία. Είναι δική σας ευθύνη ως επισκέπτης στην ιστοσελίδα να διαβάσετε τους όρους και τις προϋποθέσεις κάθε φορά που χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα.

Κάθε παραίτηση από αυτούς τους όρους και τις συνθήκες μπορεί να είναι αποτελεσματική μόνο όταν είναι γραπτή και υπογεγραμμένη από τον εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό μας. Σε αυτή την περίπτωση, οι υπόλοιπες διατάξεις των παρόντων Όρων παραμένουν απολύτως άθικτες.

Άρθρο 4 – Διαδικασία παραγγελίας

Ανατρέξτε στο ‘Πώς να παραγγείλετε’ για πληροφορίες σχετικά με το πώς να δώσετε την παραγγελία σας στην ιστοσελίδα μας. Όλες οι παραγγελίες στη vidaXL.gr υπόκεινται στην αποδοχή των όρων και προϋποθέσεων μας. (Βλέπε παράγραφο 1.2).

Κατά τη διαδικασία της παραγγελίας, θα σας ζητηθεί να τσεκάρετε ένα κουτάκι με το οποίο μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και συμφωνήσει τόσο το περιεχόμενο όσο και την εφαρμογή των παρόντων Όρων. Εμείς δεν θα λάβουμε ή επεξεργαστούμε παραγγελίες, εκτός εάν έχουν γίνει δεκτοί οι όροι αυτοί.

Οι όροι που ισχύουν κατά τη στιγμή της ολοκλήρωσης της σύμβασης θα ισχύουν για την παραγγελία σας, εκτός και αν συμφωνείτε ειδικά για την εφαρμογή μιας νεότερης, αναθεωρημένη έκδοσης αυτών.

Όταν κάνετε μια παραγγελία στην ιστοσελίδα μας θα πρέπει να εγγραφείτε στην ιστοσελίδα μας και δώστε ένα όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης ("λεπτομέρειες σύνδεσης"). Οι πληροφορίες που μας παρέχετε σε αυτή την ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι πλήρεις και ακριβείς, ανά πάσα στιγμή. Είστε υπεύθυνοι για τη διατήρηση της εμπιστευτικότητας των λεπτομερειών της σύνδεσής σας. Εμείς δεν θα ευθυνόμαστε για τυχόν ζημιές ή απώλειες που μπορεί να προκύψουν ως αποτέλεσμα οποιασδήποτε βλάβης από τη δική σας παρεχόμενη ασφάλεια. Σε περίπτωση που έχετε οποιεσδήποτε ανησυχίες σχετικά με τα στοιχεία σύνδεσης ή αντιληφθείτε οποιαδήποτε πιθανή κατάχρηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο webservice@vidaxl.gr

Άρθρο 5 – Επιβεβαίωση της παραγγελίας σας

Μετά από μια παραγγελία, θα λάβετε ένα e-mail από εμάς αναγνωρίζοντας ότι λάβαμε την παραγγελία σας. Παρακαλώ σημειώστε ότι αυτό δεν σημαίνει ότι η παραγγελία σας έχει γίνει αποδεκτή. Η παραγγελία σας αποτελεί μία προσφορά προς εμάς να αγοράσετε ένα προϊόν. Όλες οι παραγγελίες υπόκεινται στην αποδοχή από εμάς, και εμείς θα επιβεβαιώσουμε την αποδοχή αυτή προς εσάς, στέλνοντάς σας ένα e-mail που επιβεβαιώνει ότι το προϊόν έχει αποσταλεί ("Επιβεβαίωση Αποστολής"). Η σύμβαση μεταξύ μας ("Σύμβαση") θα δημιουργηθεί μόνο όταν αποστείλουμε τα προϊόντα σε σας. Πριν από εκείνη τη στιγμή, ενδέχεται να σας ειδοποιήσουμε εμείς ότι δεν δεχόμαστε την παραγγελία, ή μπορείτε να την ακυρώσετε εσείς.

Όλα τα προϊόντα που παραγγέλνετε μέσω της ιστοσελίδας, παραμένουν στην ιδιοκτησία μας μέχρι να λάβουμε την πληρωμή σας στο ακέραιο για τα παραγγελθέντα προϊόντα.

Άρθρο 6 – Πληρωμή

Οι πληρωμές μπορούν να γίνουν με οποιαδήποτε μέθοδο που αναφέρεται στην ενότητα Τρόποι Πληρωμής.

Επεξεργαζόμαστε την πληρωμή μόλις λάβουμε την παραγγελία σας. Μόλις ελέγξουμε την κάρτα σας ή τα στοιχεία Paypal και το τρέχον απόθεμα, το προϊόν είναι έτοιμο να αποσταλεί για την παράδοση.

Για να εξασφαλίσουμε ότι η πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα ή λογαριασμός Paypal δεν χρησιμοποιείται χωρίς την άδειά σας, θα επικυρώσουμε τις πληροφορίες που δόθηκαν κατά τη διαδικασία της παραγγελίας (όνομα, διεύθυνση και άλλες προσωπικές πληροφορίες που υποβάλλονται από εσάς) έναντι κατάλληλες βάσεις δεδομένων τρίτων. Συμφωνώντας σε αυτούς τους Όρους, συμφωνείτε με αυτούς τους ελέγχους. Οι πληροφορίες αυτές χρησιμοποιούνται μόνο για να ελέγξουμε την ταυτότητά σας. Δεν διενεργούμε πιστωτικούς ελέγχους, και αυτό δεν θα επηρεάσει την πιστοληπτική σας κατάσταση. Όλες οι πληροφορίες που δίνονται από εσάς θα πρέπει να αντιμετωπίζονται σύμφωνα με την δική μας πολιτική απορρήτου και τον Νόμο Προστασίας Δεδομένων του 1998.

Λαμβάνουμε την πληρωμή σας, η οποία ελέγχεται από έναν τρίτο εμπορικό φορέα παροχής υπηρεσιών που να είναι συμβατός με τα πρότυπα της αγοράς, όσον αφορά την ασφάλεια των στοιχείων της κάρτας πληρωμής για τη βιομηχανία (PCI DSS έκδοση 2)

Άρθρο 7 – Ασφάλεια

Μόλις φτάσετε στο στάδιο της πληρωμής της παραγγελίας σας, η ασφαλής λειτουργία θα ενεργοποιηθεί αυτόματα. Αυτή η λειτουργία μπορεί να αναγνωριστεί από ένα λουκέτο το οποίο είναι ορατό στην κάτω δεξιά γωνία του περιηγητή σας. Η ασφαλής λειτουργία εξασφαλίζει ότι όλα τα στοιχεία σας κρυπτογραφούνται για αυξημένη ασφάλεια.

Για να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε την πληρωμή σας με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, θα σας ζητήσουμε τα στοιχεία της κάρτας σας. Θα σας ζητήσουμε την παροχή αυτών των στοιχείων κάθε φορά που κάνετε μια πληρωμή σε μας. Εκτός όπως ορίζεται στους παρόντες Όρους, δεν θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω e-mail ή με άλλο τρόπο για να ζητήσουμε οποιαδήποτε στοιχεία της κάρτας πληρωμής ή πληροφορίες ασφαλείας. Εάν λάβετε οποιοδήποτε e-mail που ζητά τέτοιες πληροφορίες, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε αμέσως με το τμήμα εξυπηρέτησης των πελατών μας.

Θα καταβάλλουμε κάθε εύλογη προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι αυτή η ιστοσελίδα είναι απαλλαγμένη από ιούς και άλλο επιβλαβές περιεχόμενο που θα μπορούσε να προκαλέσει βλάβη στον υπολογιστή σας, αν και δεν μπορούμε να εγγυηθούμε για το σκοπό αυτό. Είναι δική σας ευθύνη να βεβαιωθείτε ότι έχετε το σωστό εξοπλισμό (συμπεριλαμβανομένου, χωρίς περιορισμό και ενημερωμένο λογισμικό anti-virus) για να χρησιμοποιήσετε ιστοσελίδες με ασφάλεια. Εκτός εάν απαιτείται από την ισχύουσα νομοθεσία, δεν θα είμαστε υπεύθυνοι απέναντί σας για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημία προκληθεί από εσάς ως αποτέλεσμα των ιών ή άλλου επιβλαβούς περιεχομένου με τη χρήση της ιστοσελίδας μας.

Άρθρο 8 – Παράδοση

Έξοδα αποστολής και τα χρονοδιαγράμματα διαφέρουν ανάλογα με την διεύθυνση παράδοσης και το είδος του προϊόντος που θέλετε να λάβετε. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε δείτε πληροφορίες παράδοσης.

Κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθούμε στις ημερομηνίες παράδοσης που υποσχόμαστε. Ωστόσο, μερικές φορές λόγω αστάθμητων παραγόντων, οι καθυστερήσεις είναι αναπόφευκτες. Εμείς δεν πρέπει να θεωρηθούμε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε καθυστέρηση ή αποτυχία παράδοσης προϊόντων εντός των εκτιμώμενων χρονοδιαγραμμάτων, εάν εξ ολοκλήρου ή εν μέρει προκλήθηκε από παράγοντες που δεν βρίσκονται υπό τον έλεγχό μας.

Αν κανείς δεν είναι διαθέσιμος στην διεύθυνση κατοικίας ή παράδοσης για να παραλάβει την παραγγελία, θα αφεθεί ένα σημείωμα που θα σας ενημερώνει για την τρέχουσα τοποθεσία της παραγγελίας σας, η οποία θα μπορούσε να είναι σε κάποιο γείτονά σας. Εναλλακτικά, η παραγγελία σας μπορεί να επιστρέψει σε μία από τις αποθήκες του μεταφορέα, και το σημείωμα θα σας συμβουλεύσει για το πώς μπορείτε να την λάβετε.

Ο κίνδυνος φθοράς ή απώλειας των προϊόντων παραμένει υπό την ευθύνη μας μέχρι τη ημερομηνία που το προϊόν περνά στα χέρια σας (έχοντας εξοφληθεί πλήρως) ή την ημερομηνία που έγινε η πρώτη προσπάθεια παράδοσης.

Επιστροφές παράδοσης μπορούν να γίνουν μόνο σύμφωνα με τα νόμιμα δικαιώματά σας, σύμφωνα με τους Κανονισμούς Προστασίας Καταναλωτών για Πωλήσεις εξ Αποστάσεως 200 ή άλλες ισχύουσες νομοθεσίες.

Άρθρο 9 – Ακρίβεια του περιεχομένου

Εκτός από το πως καθορίζεται παρακάτω, η τιμή που πληρώνετε είναι η τιμή που εμφανίζεται τη στιγμή που λάβαμε την παραγγελία σας, με εξαίρεση την περίπτωση του λάθους.

Ενώ εμείς καταβάλλουμε κάθε εύλογη προσπάθεια να εξασφαλίσουμε ότι όλες οι τιμές στην ιστοσελίδα είναι ακριβείς, τα λάθη μερικές φορές είναι αναπόφευκτα. Αν ανακαλύψουμε ένα λάθος στην τιμή, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό να σας δώσουμε τις επιλογές της επανεπιβεβαίωσης με την πραγματική τιμή ή της ακύρωση της παραγγελίας σας. Αν δεν είμαστε σε θέση να επικοινωνήσουμε μαζί σας, η παραγγελία θα ακυρωθεί αυτόματα. Εάν ακυρώσετε, αλλά ήδη έχετε καταβάλει την πληρωμή σαςί, θα σας επιστρέψουμε ολόκληρο το ποσό που καταβλήθηκε.

Όλες οι τιμές που αναγράφονται είναι σε ευρώ και περιλαμβάνουν ΦΠΑ με τον ισχύοντα συντελεστή. Έχουν αποκλειστεί τιμές παράδοσης, που έχουν αναφερθεί σε σχέση με το προϊόν στις πληροφορίες παράδοσης μας.

Όλα τα μεγέθη, οι μετρήσεις και οι διαστάσεις είναι κατά προσέγγιση. Προσπαθούμε να τα παρουσιάζουμε όσο το δυνατόν ακριβέστερα, αλλά δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι είναι απολύτως σωστά.

Θα καταβάλλουμε κάθε εύλογη προσπάθεια για να σας δείξουμε εικόνες των προϊόντων όσο το δυνατόν πλησιέστερες στην πραγματική αναπαράσταση τους.

Άρθρο 10 – Επιστροφές

Για άμεση ενημέρωση σχετικά με την επιστροφή της παραγγελίας σας, ανατρέξτε στην ενότητα Πολιτική Επιστροφών.

Σύμφωνα με τους Κανονισμούς Προστασίας Καταναλωτών για Πωλήσεις εξ Αποστάσεως, έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός 30 ημερών, αρχής γενομένης από την ημέρα της παραλαβής των Προϊόντων. Σε αυτήν την περίπτωση, θα λάβετε πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβλήθηκε για τα Προϊόντα τα οποία θα υποβληθούν σε επεξεργασία σύμφωνα με την ενότητα Επιστροφές παρακάτω και αλλιώς σύμφωνα με τα νόμιμα δικαιώματά σας.

Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς με e-mail. Στη συνέχεια θα κανονίσουμε ΔΩΡΕΑΝ παραλαβή, όπου η παραγγελία θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική της συσκευασία και στην ίδια κατάσταση στην οποία την παραλάβατε (ανατρέξτε στην ενότητα Πολιτική Επιστροφών για περισσότερες πληροφορίες). Έχετε τη νομική υποχρέωση να λάβετε τη δέουσα επιμέλεια των προϊόντων, ενώ βρίσκονται στην κατοχή σας. Εάν αποτύχετε να συμμορφωθείτε με την υποχρέωση αυτή, μπορεί να έχουμε δικαίωμα προσφυγής εναντίον σας για αποζημίωση.

Οι Όροι αυτοί δεν επηρεάζουν τα άλλα νόμιμα δικαιώματά σας ως καταναλωτή και δεν προορίζονται να είναι μια πλήρης δήλωση των νόμιμων δικαιωμάτων σας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματά σας ως καταναλωτής, στο πλαίσιο των Κανονισμών Προστασίας Καταναλωτών για Πωλήσεις εξ Αποστάσεως, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τις τοπικές αρχές, το τμήμα των προτύπων εμπορικών συναλλαγών ή ένα κέντρο παροχής συμβουλών για καταναλωτές.

Σε σπάνιες περιπτώσεις, είναι δυνατόν ότι οι προδιαγραφές του προϊόντος αλλάζουν. Αν αυτή είναι η περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό για να σας προσφέρουμε μια εναλλακτική λύση παρόμοια με το αρχικό προϊόν. Αν δεν είστε ευχαριστημένοι ή ικανοποιημένοι με το υποκατάστατο ή την αντικατάσταση, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας. Θα κανονίσουμε για παραλαβή και θα επιστρέψουμε τα χρήματά σας, σύμφωνα με την πολιτική επιστροφών που εφαρμόζεται στην ενότητα Επιστροφές παρακάτω.

Αν πιστεύετε ότι έχετε λάβει ελαττωματικά, κατεστραμμένα ή λανθασμένα προϊόντα, θα πρέπει να μας ενημερώσετε μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα. Παρακαλούμε μην επιστρέψετε το προϊόν σε εμάς, σε πρώτη φάση. Αντίθετα, εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συζητήσουμε την κατάλληλη λύση και να σας προσφέρουμε (χωρίς περιορισμό) επισκευή ή αντικατάσταση εξαρτημάτων, ένα προϊόν προς αντικατάσταση ή πλήρη επιστροφή. Στην περίπτωση που θα προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστρέψουμε την τιμή του ελαττωματικού, χαλασμένου ή ανακριβές προϊόντος στο σύνολό του, οποιεσδήποτε σχετικές χρεώσεις παράδοσης και οποιαδήποτε εύλογα έξοδα μπορεί να προκύψουν από την επιστροφή του προϊόντος σε μας.

Άρθρο 11 – Επιστροφές Χρημάτων

Εάν ακυρώσετε μια παραγγελία σύμφωνα με την ενότητα Ακυρώσεις παραπάνω, εμείς θα επιστρέψουμε οποιαδήποτε χρήματα έχουν καταβληθεί από εσάς, αφού τα παραγγελθέντα προϊόντα έχουν επιστραφεί σε εμάς. Η επιστροφή θα γίνει στην κάρτα ή λογαριασμό PayPal που χρησιμοποιήσατε, για την πληρωμή της παραγγελίας και, όπως προαναφέρθηκε, υπόκειται στους κανονισμούς για τα εμπορεύματα που έχουν φθαρεί κατά την επιστροφή ή για τα οποία κανονίσαμε τη παραλαβή.

Άρθρο 12 – Νόμιμη εγγύηση

Εγγυόμαστε πως οποιοδήποτε προϊόν αγορασμένο από εμάς μέσω του ιστότοπού μας είναι σύμφωνο με τη σχετική σύμβαση πώλησης για τουλάχιστον δύο χρόνια από την παράδοση του προϊόντος βάσει της νομοθεσίας της ΕΕ, αλλά το εθνικό δίκαιο μπορεί να σας παράσχει πρόσθετα δικαιώματα. Η συμμόρφωση με τη σύμβαση πώλησης σημαίνει ότι τα προϊόντα είναι σύμφωνα με την περιγραφή στον ιστότοπό μας, είναι κατάλληλα για τους σκοπούς για τους οποίους προϊόντα του ίδιου τύπου συνήθως χρησιμοποιούνται και εμφανίζουν την ποιότητα και την απόδοση που είναι συνήθεις για τα προϊόντα του ιδίου τύπου και μπορεί εύλογα να προσδοκάται. Αυτή η νόμιμη εγγύηση καλύπτει επίσης τις ζημίες που μπορεί να προκύψουν κατά την αποστολή.

Σε περίπτωση έλλειψης συμμόρφωσης, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την επαναφορά της συμμόρφωσης των προϊόντων δωρεάν μέσω επισκευής ή αντικατάστασης ή αν αυτό είναι αδύνατο ή δυσανάλογο, την κατάλληλη μείωση της τιμής ή επιστροφής χρημάτων. Αν το προϊόν που αγοράσατε έχει υποστεί ζημιά, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.

Αυτή η νόμιμη εγγύηση δεν επηρεάζει ούτε παρεμβαίνει με κανένα από τα υπόλοιπα δικαιώματά σας ως πελάτη τα οποία βασίζονται σε εθνικούς νόμους και κανονισμούς.

Τα δικαιώματά σας βάσει της νόμιμης εγγύησης καθίστανται άκυρα, αν κάποιος τρίτος πέραν του κατασκευαστή ή οποιασδήποτε υπηρεσίας επισκευής που δεν έχει ανατεθεί από τη vidaXL τροποποιήσει το προϊόν.

Άρθρο 13 – Διαδικασία Καταγγελιών

Ο επιχειρηματίας εφαρμόζει μια διαδικασία καταγγελιών, για την οποία οι πελάτες έχουν ενημερωθεί επαρκώς και αντιμετωπίζει τυχόν καταγγελίες σύμφωνα με την εν λόγω διαδικασία καταγγελιών.

Οι καταγγελίες σχετικά με την εκτέλεση της συμφωνίας πρέπει να περιγράφονται πλήρως και με σαφήνεια, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από τη στιγμή που ο πελάτης έχει παρατηρήσει τυχόν ελαττώματα.

Οι καταγγελίες που υποβάλλονται στον επιχειρηματία θα απαντώνται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία λήψης τους. Εάν μία καταγγελία έχει μεγαλύτερο προβλεπόμενο χρόνο επεξεργασίας, ο επιχειρηματίας θα απαντήσει εντός 14 ημερών με βεβαίωση παραλαβής και με ένδειξη του πότε ο πελάτης θα πρέπει να περιμένει μια πιο λεπτομερή απάντηση.

Ο πελάτης πρέπει να επιτρέπει στον επιχειρηματία περίοδο τουλάχιστον 4 εβδομάδων για να επιλύσει την καταγγελία μέσω αμοιβαίας διαβούλευσης. Μετά από αυτή την περίοδο, διατυπώνεται πρόταση που πληροί τις προϋποθέσεις για τη διευθέτηση διαφορών.

Δεν είστε ικανοποιημένοι με το χειρισμό της καταγγελίας σας; Μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία σας στην

Επιτροπή Διαφορών (Disputes Committee) μέσω της Ευρωπαϊκής πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης

Διαφορών (ΗΕΔ). (http://ec.europa.eu/consumers/odr)

Άρθρο 14 – Κυριότητα των δικαιωμάτων

Συμφωνώντας με τους Όρους μας αναγνωρίζετε και συμφωνείτε ότι όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και άλλα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας διατίθονται μόνο για προσωπική σας χρήση και παραμένουν ιδιοκτησία μας ανά πάσα στιγμή.

Μπορείτε να κατεβάσετε ή να αντιγράψετε το περιεχόμενο ή υλικά ως υποστήριξη για προσωπική χρήση μόνο την ιστοσελίδα μας. Απαγορεύεται από τον νόμο η αντιγραφή, αναπαραγωγή, δημοσίευση, διανομή ή προβολή περιεχομένου ή υλικών που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας για οποιαδήποτε άλλη χρήση.

Το περιεχόμενο και άλλα υλικά στην ιστοσελίδα μας είναι διαθέσιμα μόνο για προσωπική σας χρήση και δεν πρέπει να αντιγραφούν ή να χρησιμοποιηθούν, εκτός αν συμφωνηθεί από εμάς ή έναν από τους εκπροσώπους μας με γραπτή εξουσιοδότηση.

Άρθρο 15 – Ευθύνη

Με την επιφύλαξη για το υπόλοιπο αυτής της ενότητας με τίτλο Ευθύνη, αν δεν καταφέρουμε να συμμορφωθούμε με αυτούς τους Όρους, η μόνη ευθύνη που θα έχουμε απέναντί σας θα είναι για την τιμή αγοράς των προϊόντων.

Με την επιφύλαξη για το υπόλοιπο αυτής της ενότητας με τίτλο Ευθύνη, εμείς δεν θα είμαστε υπεύθυνοι για τις ζημίες που προκύπτουν από την αποτυχία μας να συμμορφωθούμε με αυτούς τους Όρους που χωρίζονται στις ακόλουθες κατηγορίες: απώλεια εισοδήματος ή εσόδων∙ απώλεια κύκλου εργασιών∙ απώλεια κερδών∙ απώλεια του προσδοκώμενων κερδών∙ απώλεια δεδομένων∙ απώλεια φήμης∙ σπατάλη χρόνου διαχείρισης ή γραφείου∙ ή για οποιαδήποτε ειδική ή έμμεση ζημία ή απώλεια φήμης.

Τίποτα στην παρούσα συμφωνία δεν αποκλείει ή περιορίζει την ευθύνη μας για θάνατο ή σωματική βλάβη που προκλήθηκε από αμέλεια μας∙ απάτη ή δόλια ψευδή δήλωση∙ οποιαδήποτε παραβίαση των υποχρεώσεων που συνεπάγονται από το άρθρο 12 του Νόμου περί Πώλησης Αγαθών 1979∙ ελαττωματικά προϊόντα στο πλαίσιο του Νόμου περί Προστασίας Καταναλωτών 1987∙ ή οποιοδήποτε άλλο θέμα για το οποίο θα ήταν παράνομο να αποκλείσει ή να επιχειρήσει να αποκλείσει την ευθύνη μας.

Ακόμα κι αν καταβάλλουμε κάθε εύλογη προσπάθεια να διασφαλίσουμε ότι η ιστοσελίδα μας πληρεί όλες τις ισχύουσες προδιαγραφές ασφάλειας, δεν μπορεί να θεωρηθούμε υπεύθυνοι για την μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στις πληροφορίες που μας παρέχετε μέσω της ιστοσελίδας μας.

Εάν οποιοσδήποτε από αυτούς τους Όρους ή διατάξεις της σύμβασης οριστεί από κάποια αρμόδια αρχή ως άκυρος, παράνομος ή μη εφαρμόσιμος σε οποιοδήποτε βαθμό, αυτός ο όρος ή διάταξη κατά το μέτρο αυτό μπορεί να αποκοπεί από τους υπόλοιπους όρους, προϋποθέσεις και διατάξεις που θα εξακολουθούν να ισχύουν στο μέγιστο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο.

Άρθρο 16 – Άλλοι σημαντικοί όροι

Όλες οι συμβάσεις συνάπτονται στην αγγλική γλώσσα. Όλα τα θέματα που μπορεί να προκύψουν επιπλέον θα διέπονται από το αγγλικό δίκαιο και θα υπόκειται στη δικαιοδοσία των αγγλικών δικαστηρίων.

Αυτοί οι Όροι αποτελούν τη συνολική συμφωνία μεταξύ μας και αντικαθιστούν όλες τις προηγούμενες συζητήσεις, αλληλογραφία και διαπραγματεύσεις μεταξύ μας σχετικά με το αντικείμενό της.

Συμφωνούμε ότι κανείς από εμάς δεν θα έχει δικαίωμα σε σχέση με οποιαδήποτε αντιπροσώπευση ή εγγύηση (αν γίνει αθώα ή εξ αμελείας) που δεν περιλαμβάνεται σε αυτούς τους Όρους. Ο καθένας μας συμφωνεί ότι η μόνη μας ευθύνη όσον αφορά τις δηλώσεις και τις εγγυήσεις που ορίζονται στους παρόντες Όρους (αν γίνει αθώα ή εξ αμελείας) πρέπει να είναι για την παραβίαση της σύμβασης.

Κανένα άλλο πρόσωπο εκτός από τα μέλη της συμφωνίας αυτής, αποκτά δικαίωμα να επιβάλει οποιοδήποτε όρο της παρούσας συμφωνίας

Άρθρο 17 – Επικοινωνήστε μαζί μας

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με ή που αφορούν τους παρόντες Όρους ή την ιστοσελίδα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.

 

Όροι και Προϋποθέσεις για Επιχειρηματικούς Πελάτες

Last updated: 2020-06-01

Content:

Article 1 – Definitions

Article 2 – Identity of the entrepreneur

Article 3 – Applicability

Article 4 – The offer

Article 5 – The contract

Article 6 – Pricing

Article 7 – Performance of the contract and additional guarantee

Article 8 – Delivery and execution

Article 9 – Extended transactions: duration, termination and extension

Article 10 - Payment

Article 11 – Liability

Article 12 – Retention of title

Article 13 – Complaints Procedure

Article 14 – Disputes

Article 1 - Definitions

Throughout these terms and conditions, the following terms and definitions will be used:

1. Day: calendar day;

2. Digital content: data that is produced or delivered in digital form;

3. Long-term contract: a contract that provides for the regular delivery of items, services, and/or digital content during a specific period;

4. Durable medium: any tool - including email - that enables the customer or entrepreneur to store information that is personally addressed to them in a way that enables future consultation or use during a period that is attuned to the aim for which the information is intended, and enables the unaltered reproduction of the stored information;

5. Customer: the natural or legal person which is acting as a professional and/or for a company;

6. Entrepreneur: the natural or legal person that offers products, (access to) digital content, and/or services to customers at a distance;

7. Distance contract: a contract that is entered into between the entrepreneur and the customer in the context of an organised system for sales of products at a distance, digital content, and/or services whereby, until the contract is entered, exclusive or partial use is made of one or more techniques for communication at a distance;

8. Written: in these terms and conditions, “written" includes communication via email and fax if the identity of the sender and the integrity of the email are sufficiently certain;

9. Technique to communicate at a distance: a resource that can be used for entering into a contract without the customer and the entrepreneur having to come together at the same time in the same space;

10. Website: the entrepreneur’s web shop on which goods and services are offered which can be bought by customers;

11. Platform: the external environment on which entrepreneurs can offer goods and services which can be bought by customers.

Article 2 – Identity of the entrepreneur

The private limited liability company vidaXL Europe B.V., Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo, The Netherlands. Operating in the Netherlands under the VAT number: NL850643545B01, trading under the Chamber of Commerce number 52876861.

Article 3 - Applicability

1. These terms and conditions are applicable to every offer of the entrepreneur and every distance contract between the entrepreneur and the customer.

2. If the customer includes provisions or conditions that deviate from or do not appear in the general terms and conditions in their assignment, then provisions or conditions will only be applicable to the entrepreneur in the case they are accepted expressly in written form.

3. The text of these terms and conditions will be made available to the customer before the distance contract is entered. If this is not reasonably possible, the entrepreneur will state, before the distance contract is entered, the way the terms and conditions can be consulted at the entrepreneur and that they can be sent as soon as possible, free of charge, at the customer's request.

4. If the distance contract is concluded electronically, it may be that, contrary to the previous paragraph and before the distance contract is entered, the text of these terms and conditions can be made available to the customer by electronic means in such a way that it can be stored by the customer in a simple manner on a durable data carrier. If this is not reasonably possible then, before the distance contract is entered, it will be stated where the terms and conditions can be consulted by electronic means and that they will be sent electronically or in another way, free of charge, at the customer's request.

5. If and insofar as one of the provisions of these general terms and conditions is null or void, the concerning provision must be read in the way of the legally permitted provision that is closest in content to the intentions of the parties, as it appears from the null or void provision, while the remaining provisions remain fully in effect.

6. If, in addition to these terms and conditions, specific conditions of an external platform on which products and services are being offered by the entrepreneur apply, the customer can, in the event of conflicting conditions, always invoke the applicable condition that is most favourable to them, but only if the Terms & Conditions are non-derogable.

Article 4 – The offer

1. If an offer is subject to a limited duration or subject to conditions, this will be explicitly stated in the offer.

2. The offer will include a full and detailed description of the offered products, digital content, and/or services.

3. The content of the website as well as its offer have been composed with the greatest care. However, the entrepreneur cannot guarantee that all information on the website is always correct and complete. Because of this, all prices, the offer and other information on the website and in other materials from the entrepreneur are subject to obvious programming and typing errors.

Article 5 - The contract

1. The contract shall come into force at the time the customer accepts the offer and complies with the corresponding conditions.

2. If the customer has accepted the offer by electronic means, the entrepreneur will immediately confirm by electronic means the receipt of the acceptance of the offer. If the receipt of acceptance of the offer has not been confirmed by the entrepreneur, the customer can terminate the contract.

3. After the customer accepts the offer, the entrepreneur reserves the right to cancel the offer within 3 working days of acceptance. The entrepreneur will notify the customer immediately of such cancellations.

4. If the contract is concluded electronically, the entrepreneur will take appropriate technical and organizational measures to secure the electronic transfer of data and will ensure a secure web environment. If the customer can pay electronically, the entrepreneur will observe appropriate security measures to this end.

5. If, after the contract is accepted, it turns out the client has provided any incorrect details, the entrepreneur has the right to fulfil its obligations only after receiving the correct details.

6. The entrepreneur can, within the statutory provisions, investigate whether the customer can fulfil their payment obligations, as well as investigate all the facts and factors that are of importance for entering into the distance contract responsibly. If, based on this investigation, the entrepreneur has solid grounds for not entering into the contract, they are entitled to refuse an order or application, stating reasons, or to attach special conditions to the implementation. If the entrepreneur, based on the investigation, declines the request or attaches special conditions to it, the customer will be informed of this no later than 3 days after concluding the contract.

Article 6 - Pricing

1. All prices mentioned on the website of and in other materials from the entrepreneur, are including VAT (unless stated otherwise) and unless stated differently on the website, are including other applicable charges.

2. Contrary to the previous paragraph, the entrepreneur can offer products or services, whose prices are linked to fluctuations on the financial market over which the entrepreneur has no influence, at variable prices. This linkage to fluctuations and the fact that any stated prices are target prices will be stated in the offer.

3. The entrepreneur can change prices 2 weeks after conclusion of the contract. Customers that do not agree with the change have the authority to terminate the contract without being charged for this by the entrepreneur.

4. Additional charges, such as delivery fees and payment fees, will be mentioned on the website and will at least be shown during the order process.

Article 7 – Performance of the contract and additional guarantee

1. The entrepreneur guarantees that the delivered products and services comply with the contract, on the understanding that minor deviations accepted in the sector regarding specified sizes, weights, quantities, discolorations and slight mutual colour deviations, etc., do not count as shortcomings on the part of the entrepreneur.

2. The customer must examine the goods delivered at the time of delivery and the customer must check whether the delivered goods meet the contract stipulations. This includes:

- whether the correct goods have been delivered;

- whether the delivered goods correspond in terms of quantity and number with what has been agreed;

- whether the delivered goods meet the requirements that may be set for normal use and/or commercial purposes.

In case of visible defects or shortcomings, the customer must report these to the entrepreneur within 14 days after delivery. In case non-visible defects or shortcomings are found, the customer must report these to the entrepreneur within 14 days at the latest after he could reasonably have discovered these. If the customer does not do this, he is no longer entitled to any form of repair, replacement, compensation and/or refund in respect of these defects.

3. If the entrepreneur considers a complaint to be justified, the relevant products will be repaired, replaced or (partially) reimbursed after consultation with the customer. The entrepreneur can thereby redirect the customer to a manufacturer or supplier.

Article 8 – Delivery and execution

1. In compliance with that which is stated in this respect in article 3 of these terms and conditions, the entrepreneur will carry out accepted orders with appropriate rapidity.

2. The entrepreneur is entitled to engage third parties if required to perform the duties under the contract.

3. The specified delivery times must be interpreted as a duty of reasonable effort and are deemed to have been approximated. The entrepreneur is free to choose the carrier. Except in the event of intent or deliberate recklessness on the part of the seller, exceeding of the delivery time shall never entitle the customer to any form of compensation.

4. The entrepreneur reserves the right to deliver sold products in parts.

5. The risk of damage to and/or loss of products rests with the entrepreneur until the time of delivery to the customer, unless expressly agreed otherwise. If the customer agrees to pick up the products, the risk is transferred when the products are handed over.

6. If the customer, or a third party designated by them, is not present at the delivery address on the agreed time to receive the products, the entrepreneur has the right to take back the products. In consultation with the customer, the entrepreneur might, at additional costs, offer the products to the customer at a different time and/or day. If delivery proves to be impossible, the payment obligation will not be cancelled and any additional costs, including the return costs, will be charged to the customer. 

Article 9 – Extended transactions: duration, termination, and extension

Termination:

1. The customer can always terminate a contract that is entered for an indefinite period and is for the regular delivery of products, digital content or services in accordance with the termination rules agreed to and a period of notice of no more than two months.

2. The customer can always terminate a contract that is entered for a definite period and is for the regular delivery of products (including electricity), digital content or services at the end of the definite period with the observance of the termination regulations agreed for this purpose and a period of notice of a maximum of two months.

3. The customer can terminate the contracts stated in the foregoing paragraphs in writing.

Extension:

4. A contract that is entered for a set period and is for the regular delivery of products (including electricity), digital content or services will be automatically extended for the same definite period.

5. The mentioned periods of notice also apply for terminations by the entrepreneur

Article 10 - Payment

1. The customer has the duty to pay the entrepreneur with the during the order process and on the website mentioned payment methods. The entrepreneur is free to offer various payment methods which can change from time to time. Insofar as not otherwise determined, the customer is obligated to pay within 14 days of delivery.

2. If the customer does not fulfil their payment obligation(s) in a timely manner, they are immediately liable by law, without a notice of default being required. The entrepreneur is entitled to increase the amount payable by statutory interest rate and the entrepreneur is entitled to charge the extrajudicial collection costs incurred by them to the customer.

Article 11- Retention of title

1. Delivered goods remain the ownership of the entrepreneur until the customer pays the payable amount in full.

Article 12- Liability

1. Subject to intention or gross negligence, the total liability of the entrepreneur towards the customer due to imputable failure in the performance of the contract is limited to compensation to a maximum of the amount stipulated for that contract (including VAT). In case of a long-term contract, then said liability is limited to a reimbursement of the amount that the customer owed to the entrepreneur in the 3 months preceding the event causing the damage.

2. The entrepreneur shall not be liable towards the customer for indirect damage, including, but not limited to, consequential damage, loss of profit, missed savings, loss of data or damage due to business interruption.

3. The customer indemnifies the entrepreneur against any claims in respect of third parties, except in the event of intent or deliberate recklessness on the part of the entrepreneur or a statutory director of the entrepreneur.

4. The preceding paragraphs shall not apply to damage suffered by the customer caused by reselling faulty products purchased from the entrepreneur, in case the clients of the customer commit to legal action against them.

5. Unless performance of the contract is permanently impossible, the liability of an entrepreneur due to an attributable failure to fulfil an obligation from the contract shall only arise if the customer informs the entrepreneur forthwith, in writing, with a reasonable deadline for remedying the failure, and the entrepreneur continues to be in default in the fulfilment of its obligation after that term. The notice of default must contain an as complete and as detailed a description as possible of the shortcoming, so that the entrepreneur is given the opportunity to respond adequately.

6. A condition for any right to compensation is that the customer always reports the damage to the entrepreneur in writing as soon as possible, but no later than 14 days after it arises. Damage that has not been brought to the attention of the entrepreneur within that period is not eligible for compensation, unless the customer can demonstrate that he could not have reported the damage earlier.

7. In the event of force majeure, the entrepreneur shall not be obliged to compensate for any damage to the customer.

Article 13 – Complaints procedure

1. The entrepreneur has a sufficiently publicised complaints procedure and will deal with the complaint in compliance with this complaints procedure.

2. Complaints concerning the performance of the contract must be submitted to the entrepreneur, fully and clearly described, within a reasonable period after the customer has ascertained the defects.

3. Complaints submitted to the entrepreneur will be replied to within a period of 14 days calculated from the date of receipt. If a complaint requires a foreseeably longer processing time, the entrepreneur will reply within the period of 14 days with a confirmation of receipt and an indication of when the customer can expect a more extensive reply.

Article 14 - Disputes

1. Contracts between the entrepreneur and the customer to which these terms and conditions apply are exclusively governed by the laws of the Netherlands.

2. Any disputes that might arise from the contract and cannot be settled amicably, may exclusively be submitted to the court of Oost-Brabant, location ‘s-Hertogenbosch. This is subject to the extent that mandatory rules of jurisdiction limit this choice. The entrepreneur and customer may settle their disputes by means of binding advice or arbitration.

 

Όροι και προϋποθέσεις χρήσης της ιστοσελίδας vidaXL

Έκδοση: 2020-06-01

Πίνακας Περιεχομένων

Άρθρο 1 – Ορισμοί 

Άρθρο 2 – Εφαρμοσιμότητα 

Άρθρο 3 – Λογαριασμός Πελάτη 

Άρθρο 4 – Όροι και Προϋποθέσεις χρήσης του Ιστότοπου 

Άρθρο 5 – Παραγγελίες 

Άρθρο 6 – Δημοπρασίες 

Άρθρο 7 – Αξιολογήσεις 

Άρθρο 8 – Τερματισμός λογαριασμού και λειτουργικότητα ιστότοπου 

Άρθρο 9 – Απόρρητο και προσωπικά δεδομένα 

Άρθρο 10 – Πνευματική ιδιοκτησία και δεδομένα τρίτων 

Άρθρο 11 – Ευθύνη 

Άρθρο 12 – Διάφορα 

Άρθρο 1 – Ορισμοί

  • Λογαριασμός: Ο λογαριασμός που πρέπει να δημιουργήσει ο Χρήστης ώστε να μπορεί να πραγματοποιεί παραγγελίες, να συμμετέχει σε Δημοπρασίες και να προβαίνει σε Αξιολογήσεις.
  • Τρίτος/οι Πωλητής/ές: Τρίτος που προσφέρει προϊόντα σε Χρήστες μέσω του Ιστότοπου.
  • Χρήστης: Κάθε επισκέπτης του Ιστότοπου.
  • Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης: Αυτοί οι Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης των ιστότοπων της vidaXL.
  • Αξιολόγηση: Μια αξιολόγηση που μπορεί να δημιουργηθεί από τον Χρήστη για την vidaXL, τον Ιστότοπο ή/και Τρίτο/ους Πωλητή/ές.
  • Δημοπρασίες: Οι Δημοπρασίες που πραγματοποιούνται από την vidaXL στον Ιστότοπο.
  • vidaXL: vidaXL Marketplace International B.V. που εδρεύει στο Venray (5928 SK) Venlo στο Mary Kingsleystraat 1.
  • Ιστότοπος: ο ιστότοπος που λειτουργεί υπό το URL vidaxl.nl και κάθε άλλος ιστότοπος, URL ή εφαρμογή αφιερωμένα στην vidaXL.

Άρθρο 2 – Εφαρμοσιμότητα

  1. Αυτοί οι Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης ισχύουν για κάθε χρήση του Ιστότοπου, περιλαμβανομένης και της χρήσης του Λογαριασμού.
  2. Η vidaXL διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης από καιρό εις καιρό. Οι τροποποιημένοι Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης θα ισχύουν μόλις έχουν δημοσιευθεί στον Ιστότοπο. Για αυτό το λόγο, σας συμβουλεύουμε να ελέγχετε τακτικά τους Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης.

Άρθρο 3 – Λογαριασμός Πελάτη

  1. Για να μπορέσετε να πραγματοποιήσετε παραγγελίες, να συμμετέχετε σε Δημοπρασίες και να προβαίνετε σε αξιολογήσεις, είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε έναν Λογαριασμό. Ο Χρήστης μπορεί να δημιουργήσει έναν Λογαριασμό παρέχοντας τις απαιτούμενες πληροφορίες μέσω της διαδικτυακής φόρμας στον Ιστότοπο. Αυτή η φόρμα μπορεί να βρεθεί υπό από την επικεφαλίδα «Νέος Πελάτης;».
  2. Για να δημιουργηθεί ένας Λογαριασμός ο Χρήστης θα πρέπει:
  • να είναι τουλάχιστον 18 ετών τη στιγμή που αιτείται ο Λογαριασμός,
  • να διαθέτει έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email).
  1. Έπειτα από τη δημιουργία του Λογαριασμού, ο Χρήστης θα λάβει ένα email επιβεβαίωσης. Μόλις ενεργοποιηθεί ο Λογαριασμός, ο Χρήστης μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση email του/της και τον κωδικό πρόσβασης που επιλέχθηκε από εκείνον/η.
  2. Μια συγκεκριμένη διεύθυνση email μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μία φορά για να δημιουργηθεί ένας Λογαριασμός. Ένας Λογαριασμός είναι αυστηρά προσωπικός, δεν είναι μεταβιβάσιμος και είναι συνδεδεμένος με το Χρήστη με τον οποίο δημιούργησε τον Λογαριασμό.
  3. Ο Χρήστης πρέπει να διασφαλίσει πως οι πληροφορίες που θα παρέχει σχετικά με τον Λογαριασμό καθώς και οι πληροφορίες σε τυχόν περεταίρω επικοινωνία με την vidaXL είναι σωστές, πλήρεις και ενημερωμένες. Οποιαδήποτε τροποποίηση στα προσωπικά δεδομένα μπορεί να πραγματοποιηθεί από τον ίδιο τον Χρήστη αφού συνδεθεί στον Λογαριασμό και επεξεργαστεί τις αλλαγές.
  4. Ο Χρήστης χρειάζεται να διατηρήσει τον κωδικό πρόσβασης εμπιστευτικό και πρέπει να λάβει επαρκή μέτρα ώστε να αποτρέψει μη εξουσιοδοτημένους τρίτους να αποκτήσουν γνώση και να χρησιμοποιήσουν τον κωδικό πρόσβασης ή/και τον Λογαριασμό του/της.
  5. Ο Χρήστης είναι υποχρεωμένος να ενημερώνει την vidaXL αμέσως σε περίπτωση απώλειας, κλοπής ή (υποπτευόμενης) κατάχρησης ή μη εξουσιοδοτημένης χρήσης του κωδικού πρόσβασης ή/και του Λογαριασμού από τρίτο. Έως ότου ληφθεί τέτοια ενημέρωση από την vidaXL, ο Χρήστης θα θεωρηθεί υπεύθυνος για τις όποιες ζημιές προκύψουν από την κατάχρηση του κωδικού πρόσβασης ή/και του Λογαριασμού.
  6. Αν η vidaXL διαπιστώσει ή έχει λόγο να υποπτευτεί ότι μη εξουσιοδοτημένοι τρίτοι χρησιμοποιούν ή είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν τον Λογαριασμό του Χρήστη, η vidaXL διατηρεί το δικαίωμα άμεσου αποκλεισμού του εν λόγω Λογαριασμού και να ανακτήσει τυχόν ζημιές που μπορεί να υποστεί η vidaXL ως αποτέλεσμα αυτού από τον Χρήστη, χωρίς η vidaXL να καταστεί υπόλογη για τυχόν ζημιές που υπέστη ο Χρήστης.

Άρθρο 4 – Χρήση του Ιστότοπου

  1. Ο Χρήστης εγγυάται πως οι πληροφορίες και τα στοιχεία που παρέχονται από εκείνον/η είναι σωστά, πλήρη και αξιόπιστα. Η vidaXL διατηρεί το δικαίωμα να ελέγξει την ορθότητα των παρεχόμενων πληροφοριών και στοιχείων και να αφαιρέσει πληροφορίες ή στοιχεία του Χρήστη, αν αποδειχθεί πως είναι λανθασμένα ή αν η ορθότητά τους δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί.
  2. Στον Χρήστη δεν επιτρέπεται να:
  • διαταράσσει την λειτουργία του Ιστότοπου ή να χρησιμοποιεί λογισμικό που θα μπορούσε να διαταράξει την λειτουργία του Ιστότοπου, 
  • εκκινήσει διαδικασίες ή να επιτρέψει να συνεχιστούν, για τις οποίες μπορεί ευλόγως να υποπτευθεί ότι περιορίζουν άλλους χρήστες του διαδικτύου ή να επηρεάσουν αρνητικά την χρήση του Ιστότοπου,
  • παριστάνει κάποιον άλλο Χρήστη.
  1. Δεν επιτρέπεται στον Χρήστη να αναπαράγει ή να καταστήσει διαθέσιμο (μέσω deep linking ή αλλιώς) τον Ιστότοπο ή οποιοδήποτε άλλο μέρος αυτού χωρίς να έχει εξασφαλίσει προηγουμένως γραπτή άδεια από την vidaXL.

Άρθρο 5 – Παραγγελίες

  1. Οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις της vidaXL και οι Όροι Επιστροφής της vidaXL ισχύουν για όλες τις παραγγελίες από την vidaXL που πραγματοποιούνται μέσω του Ιστότοπου. Ο Χρήστης, όταν δημιουργεί
  2. ένα Λογαριασμό, αποδέχεται αυτούς τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις και τους Όρους Επιστροφής.Για παραγγελίες από Τρίτους Πωλητές μέσω του Ιστότοπου, μπορεί να ισχύουν οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις και οι όροι επιστροφής του/ων εν λόγω Τρίτου/ων Πωλητή/ών. Αυτοί μπορούν να βρεθούν στην εκάστοτε εταιρική σελίδα του/ων Τρίτου/ων Πωλητή/ών. Εάν ο/οι Τρίτος/οι Πωλητής/ές δεν διαθέτει ξεχωριστούς όρους και προϋποθέσεις ή/και όρους επιστροφής, θα ισχύουν οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις ή/και οι Όροι Επιστροφής της vidaXL στη σύμβαση αγοράς μεταξύ του Χρήστη και του/ων Τρίτου/ων Πωλητή/ών.

Άρθρο 6 – Δημοπρασίες

  1. Οι Όροι Δημοπρασίας της vidaXL ισχύουν κατά τη συμμετοχή σε Δημοπρασίες που διεξάγονται από την vidaXL στον Ιστότοπο. Ο Χρήστης αποδέχεται αυτούς τους Όρους Δημοπρασίας όταν δημιουργεί ένα Λογαριασμό ή τουλάχιστον τη στιγμή που ο Χρήστης συμμετέχει σε μια Δημοπρασία για πρώτη φορά.
  2. Ο Χρήστης δεν επιτρέπεται να επηρεάσει άδικα ή ακατάλληλα την πλειοδοσία με οιονδήποτε τρόπο.

Άρθρο 7 – Αξιολογήσεις

  1. Ύστερα από μια αγορά μέσω του Ιστότοπου, ο Χρήστης μπορεί να παρακινηθεί από ή εκ μέρους της vidaXL να αξιολογήσει τη vidaXL, τον Ιστότοπο ή/και τον/ους Τρίτο/ους Πωλητή/ές αφήνοντας μία αξιολόγηση. Η vidaXL διατηρεί το δικαίωμα – αλλά όχι την υποχρέωση – να αναρτήσει μία Αξιολόγηση στον Ιστότοπο ή να τη δημοσιεύσει με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, περιλαμβάνοντας το όνομα, τον τόπο κατοικίας και την ημερομηνία της αξιολόγησης όπως αυτά παρέχονται από τον Χρήστη.
  2. Σε περίπτωση που οι Αξιολογήσεις συλλέγονται από τρίτους για λογαριασμό της vidaXL, οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις ή/και οι όροι και προϋποθέσεις χρήσης του εν λόγω τρίτου ισχύουν στις Αξιολογήσεις.
  3. Η vidaXL διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύσει μία Αξιολόγηση ή να την αφαιρέσει από τον ιστότοπο εάν ο Τρίτος Πωλητής μπορεί να αποδείξει πως η εν λόγω αξιολόγηση:
  • είναι σε αντίθεση με τη νομοθεσία ή τους κανονισμούς που βρίσκονται σε ισχύ,
  • είναι σε αντίθεση με τη δημόσια τάξη ή ευπρέπεια,
  • είναι αξιολόγηση μόνο του προϊόντος, 
  • δεν αναφέρεται στον εν λόγω Τρίτο Πωλητή, 
  • περιέχει προσωπικές πληροφορίες τρίτων, 
  • περιέχει URL ή οιανδήποτε μορφή διαφήμισης, 
  • είναι δόλια.

Άρθρο 8 – Τερματισμός Λογαριασμού και λειτουργικότητα Ιστότοπου

  1. Η vidaXL διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει Χρήστες ή να τερματίσει τον λογαριασμό τους μονόπλευρα αν υπάρχει λόγος, για παράδειγμα σε περιπτώσεις όπως:
  • μη εξουσιοδοτημένης χρήσης ή κατάχρησης του Ιστότοπου ή/και του Λογαριασμού, 
  • αποτυχίας τήρησης αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων Χρήσης ή των Όρων Δημοπρασιών,
  • αποτυχίας τήρησης συμβάσεων που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ του Χρήστη και της vidaXL ή/και του/ων Τρίτου/ων Πωλητή/ών.
  1. Επιπρόσθετα, η vidaXL διατηρεί το δικαίωμα να περιορίσει, να αρνηθεί ή να ανακαλέσει συγκεκριμένες πιθανές χρήσεις ή να αποκλείσει προσωρινά τον Λογαριασμό από το να χρησιμοποιηθεί σε περιπτώσεις όπως περιγράφονται στο Άρθρο 8.1.
  2. Ανά πάσα στιγμή, η vidaXL διατηρεί το δικαίωμα να παύσει να προσφέρει ή να τροποποιήσει συγκεκριμένες λειτουργίες του Ιστότοπου.

Άρθρο 9 – Απόρρητο και προσωπικά δεδομένα

  1. Τα προσωπικά δεδομένα που παρέχονται από τον Χρήστη στην vidaXL, όπως το όνομα και η διεύθυνσή του/της, οι τηλεφωνικοί αριθμοί και οι διευθύνσεις email, επεξεργάζονται από τη vidaXL σε αρχεία που αποτελούν ιδιοκτησία της vidaXL. Αυτές οι πληροφορίες θα χρησιμοποιηθούν από την vidaXL για να διαχειρίζεται Λογαριασμούς και Δημοπρασίες, να επεξεργάζεται παραγγελίες, αποστολές και τιμολόγηση και ενδεχόμενη μεσολάβηση σε αντιπαραθέσεις μεταξύ Χρηστών και Τρίτου/ων Πωλητή/ών.
  2. Ανά πάσα στιγμή, Ο Χρήστης είναι σε θέση να έχει πρόσβαση, να μεταβάλει ή να εμπλουτίσει τα προσωπικά του στοιχεία συνδεόμενος/η στο λογαριασμό του.
  3. Σαν αρχή της, η vidaXL δεν θα προμηθεύσει με προσωπικά στοιχεία τρίτους, εκτός εάν αυτό απαιτείται για να εκτελεστεί μια σύμβαση με τον Χρήστη. Η vidaXL, για παράδειγμα, θα προμηθεύσει με το όνομα και τη διεύθυνση, τη διεύθυνση email και τον αριθμό τηλεφώνου σε Τρίτο/ους Πωλητή/ές, εφόσον αυτό απαιτείται για να εκτελεστεί μια σύμβαση αγοράς μεταξύ του Χρήστη και του/ων Τρίτου/ων Πωλητή/ών. Η διαχείριση της επικοινωνίας μεταξύ του Χρήστη και του/ων Τρίτου/ων Πωλητή/ών πραγματοποιείται μέσω μιας εφαρμογής email της vidaXL. Η επικοινωνία αποθηκεύεται στους διακομιστές της vidaXL και μπορεί να προσπελαστεί και να χρησιμοποιηθεί από την vidaXL:
  • για να βοηθήσει τον χρήστη ή/και τον/ους Τρίτο/ους Πωλητή/ές σε περίπτωση αποριών ή/και προβλημάτων, 
  • για να αξιολογήσει εάν ο/οι Τρίτος/οι Πωλητής/ές πληρούν τις απαιτήσεις του/της 
  • και για να αναλύσει βελτιώσεις διαδικασιών.
  1. Ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Τα cookies αξιοποιούνται, για παράδειγμα, για διατήρηση εισηγμένων δεδομένων σύνδεσης. Επιπλέον, cookies τρίτων αξιοποιούνται στον Ιστότοπο.
  2. Ο Χρήστης μπορεί να διαμορφώσει το δικό του/της πρόγραμμα περιήγησης με τέτοιο τρόπο ώστε να μην λαμβάνει cookies κατά την επίσκεψή του/της στον Ιστότοπο. Ενδέχεται όμως σε αυτή την περίπτωση ο Χρήστης να μην μπορεί να αξιοποιήσει πλήρως όλες τις λειτουργίες του Ιστότοπου ή η πρόσβαση του/της σε μέρη του Ιστότοπου ή/και του Λογαριασμού να είναι περιορισμένη.
  3. Η vidaXL διατηρεί το δικαίωμα να αποθηκεύει δεδομένα σχετικά με την συμπεριφορά του επισκέπτη στον Ιστότοπο (συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσης IP που χρησιμοποιείται, μεταξύ άλλων) σε περίπτωση που εγείρονται υποψίες πως πραγματοποιείται κατάχρηση ή/και μη εξουσιοδοτημένη χρήση του Ιστότοπου μέσω του λογαριασμού του Χρήστη.
  4. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που η vidaXL χρησιμοποιεί τα προσωπικά δεδομένα των Χρηστών και αξιοποιεί cookies στον Ιστότοπο, παρακαλούμε συμβουλευτείτε την Πολιτική Απορρήτου, όπως αυτή συναντάται στον Ιστότοπο.

Άρθρο 10 – Πνευματική ιδιοκτησία και δεδομένα τρίτων

  1. Εκτός αν ορίζεται διαφορετικά, όλα τα δικαιώματα, συμπεριλαμβανομένων των πνευματικών δικαιωμάτων και άλλων δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας των πληροφοριών που παρέχονται στον Ιστότοπο διατηρούνται από τη vidaXL, στο βαθμό που δεν διατηρούνται από τρίτους/κατόχους αδειών που καθιστούν τις πληροφορίες διαθέσιμες.
  2. Ο Χρήστης επιτρέπεται να συμβουλεύεται τις παρεχόμενες πληροφορίες του Ιστότοπου και να δημιουργεί αντίγραφα αυτών για προσωπική χρήση, για παράδειγμα εκτυπώνοντας ή αποθηκεύοντάς τα. Κάθε άλλη χρήση, για παράδειγμα αποθήκευσης ή αναπαραγωγής (μερών) του Ιστότοπου σε διαφορετικό διαδικτυακό ιστότοπο ή η δημιουργία συνδέσεων, υπερσυνδέσμων και υπερσυνδέσμων τύπου deep links (σε μέρη) του Ιστότοπου, απαγορεύεται χωρίς τη ρητή γραπτή άδεια της vidaXL.
  3. Οι πληροφορίες στον Ιστότοπο παρέχονται μερικώς από τρίτους, όπως Τρίτους Πωλητές και άλλους Χρήστες (στην περίπτωση Αξιολογήσεων). Η vidaXL δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για οιανδήποτε ζημία προκληθεί από λανθασμένη, ελλιπή ή άδικη πληροφόρηση η οποία παρέχεται από τρίτους στον Ιστότοπο.
  4. Ο Ιστότοπος μπορεί να περιέχει συνδέσμους προς εξωτερικές διαδικτυακές σελίδες. Η vidaXL δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για τη χρήση ή το περιεχόμενο των ιστοσελίδων στις οποίες εμφανίζεται ένας σύνδεσμος προς τον Ιστότοπο ή που εμφανίζουν έναν σύνδεσμο προς τον Ιστότοπο.

Άρθρο 11 – Ευθύνη

  1. Ο Χρήστης αναγνωρίζει πως σε περίπτωση παραγγελιών από Τρίτο/ους Πωλητή/ές, η σύμβαση αγοράς πραγματοποιείται μεταξύ του Χρήστη και του/ων Τρίτου/ων Πωλητή/ών και πως η vidaXL δεν αποτελεί ούτε θα αποτελέσει συμβαλλόμενο μέρος αυτής της σύμβασης.
  2. Ως εκ τούτου, η vidaXL δεν είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει ούτε να αξιολογήσει την ποιότητα, την ποσότητα ή την ικανότητα των προϊόντων που προσφέρονται από Τρίτους Πωλητές στον Ιστότοπο και δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη με οιονδήποτε τρόπο για ζημίες που προκλήθηκαν από το γεγονός πως αυτές οι πληροφορίες αποδεικνύονται λανθασμένες, ελλιπείς ή άδικες.
  3. Παρ’ όλα αυτά, σε περίπτωση που η vidaXL θεωρηθεί υπεύθυνη για ζημίες που προκλήθηκαν, αυτή η ευθύνη περιορίζεται στην τιμή αγοράς του εν λόγω προϊόντος, όπως αυτή έχει τιμολογηθεί από τον Τρίτο Πωλητή προς τον Χρήστη σε κάθε περίπτωση.
  4. Η ευθύνη της vidaXL, ανεξαρτήτως της φύσης της, περιορίζεται στο ποσό που η ασφάλιση αστικής ευθύνης της vidaXL αποζημιώνει στην εν λόγω περίπτωση.

Άρθρο 12 – Διάφορα

  1. Εάν μία ή περισσότερες διατάξεις αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων Χρήσης ενδέχεται να ή παύσουν να είναι δεσμευτικές ή καταστούν άκυρες ή μη εκτελέσιμες, οι υπόλοιπες διατάξεις θα παραμείνουν σε πλήρη ισχύ. Σε αυτή την περίπτωση, η vidaXL θα αντικαταστήσει την εν λόγω διάταξη με μία νέα διάταξη, η οποία θα καθοριστεί από τη vidaXL και θα έχει όσο το δυνατόν παρόμοιο νόημα με την εν λόγω διάταξη.
  2. Για τη χρήση αυτού του Ιστότοπου, τη χρήση του Λογαριασμού και αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων, αποκλειστικά αρμόδιος είναι ο Ολλανδικός νόμος.

Επισύναψη(εις)

Όροι και Προϋποθέσεις

Πολιτική επιστροφών

Δήλωση περί Απορρήτου και Cookies